en hel del!

Lite dålig uppdatering jag vet. Men har haft en hel del att göra. I lördags kväll bestämde vi oss för att åka ner till Ullared och shoppa. Sen åkte vi hem runt 15.00 tiden. Hann bara vara hemma några timmar innan jag tog tåget till Uppsala för att spendera lite tid med min bästa vän som har cancer.

Igår kom Fredrik och hämtade mig i Uppsala, så var hem runt 04.00 på morgonen och sten dog i sängen. Idag har jag fylllt år. Så har haft fullt upp hela dagen med att handla och allt skit. Så NU är jag hemma och har varvat ner lite och ska snart sova.

Hoppas på att syrran vill färga mitt hår i morgon (de är på tiden nu) . Kanske ska leta efter något fint också. Har blivit en slags shopaholic. HAHA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0