Jag har nu semester !

Min midsommar blev väldigt lyckad. Bortsätt från att jag var jätte trött efter jobbet och hade så ont i fötterna så hade vi de så mysigt. Vi var med Sandra Tobbe och Källman. Vi grillade och åt jordgubbar med glass.

Vi spelade öven 10.000, jag och älsklingen vann medans Sandra & Tobbe blev bittra förlorare. Efter de rörde vi oss hem och jag somnade ganska direkt. Hämnade upp Sandra och Tobbe för en lunch (Pizza) och sen hem för en tupplur.

Vi åker till Ullared runt 00.00 inatt pch de ska bli så skönt att komma bort, även om vi bara är borta drugt 24 ska de ändå bli super skönt. JAG ÄLSKAR ATT HA SEMESTER !


Sommaren 09


Kommentarer
Postat av: Croftsoft

Det lät som en härlig midsommar, blev jättesugen på jordgubbar nu ju :)



Kan vi inte börja följa varandra på blogglovin?



Hoppas att allt är bra! Kramar!

2010-06-26 @ 21:21:05
URL: http://croftsoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0